We mogen weer open!! Dat wordt natuurlijk wel weer lekker druk en we willen dat zo goed en eerlijk als mogelijk plannen.
Alle klanten die al een afspraak hadden staan hebben we op een bellijst gezet.
Deze klanten (er vanuit gaande dat de juiste gegevens in ons systeem staan) gaan we bellen om in overleg een afspraak te plannen.
Twijfelt u op u op deze lijst staat stuur dan een mail met uw naam en telefoonnummer(!) naar
delft@de-hoofdzaak.nl, Hazerswoude@de-hoofdzaak.nl en voorschoten@de-hoofdzaak.nl
Ook deze klanten zullen we bellen.
We streven er naar voor vrijdag iedereen gebeld te hebben.
Vrijdag en zaterdag aanstaande zijn we in ieder geval tussen 10.00 en 12.00 in de salon aanwezig om bellers verder in te plannen.
Overigens wordt vanaf donderdagavond ook de mogelijkheid om uw afspraak online te plannen weer aangezet.
U kunt dan zelf weer kijken wanneer het u uitkomt uw afspraak te maken.

Volg ons op Facebook   Kapsalon De Hoofdzaak op Instagram

Servicegerichte kapper

servicgericht

De Hoofdzaak is uw servicegerichte kapper. We staan graag voor u klaar of maken een afspraak zodat u wanneer het u uitkomt direct aan de beurt bent.

Service in de kapsalon

Een goede service vinden wij erg belangrijk. Bent u geknipt? Maak dan zonder aarzeling gebruik van onze ‘nek en pony service’. Komt u binnen twee weken nog even langs dan werken wij dat gratis nog even bij. Kocht u een product dat achteraf toch niet het gewenste resultaat gaf? Dan wisselen wij het kosteloos voor u om, of als u dat wilt krijgt u uw geld terug. Is er op een ander vlak onverhoopt iets niet goed gegaan, geen probleem, wij lossen het kosteloos voor u op, zonder discussies. Dat wij al onze klanten een heerlijk kopje koffie of thee aanbieden spreekt voor zich.

 

Persoonlijk vakkundig Altijd in Actie